thumbs-iconتركيب باركيه -ترميم منازل - كشف تسربات المياه -نقل اثاث -تنظيف منازل-عزل اسطح وخزانات- غسيل خزانات

clock-iconمواعيد العمل : خدمة 24 ساعة

logo
mobile-icon

اتصل الان0507038882

3.5 11
جهاز العروسه تنجيد و نقل عفش العروسه بس بعد زياده الاسعار ده يبقه افتره فيلم من الافلام العربيه و ال
1 5
نقل عفش  فرحانين بعزال العروسه طبل وزمر وازعاج وبعد شهر تلاقى العفش أمام الاقسام ده المثل بيقول دارى على شمعتك...

جهاز العروسه تنجيد و نقل عفش العروسه بس بعد زياده الاسعار ده يبقه افتره فيلم من الافلام العربيه و ال

شركة اليوسف
نقل عفش  فرحانين بعزال العروسه طبل وزمر وازعاج وبعد شهر تلاقى العفش أمام الاقسام ده المثل بيقول دارى على شمعتك...

جهاز العروسه تنجيد و نقل عفش العروسه بس بعد زياده الاسعار ده يبقه افتره فيلم من الافلام العربيه و ال

12 يونيو

    نقل عفش

     فرحانين بعزال العروسه طبل وزمر وازعاج وبعد شهر تلاقى العفش أمام الاقسام ده المثل بيقول دارى على شمعتك تضيء…

     فرحانين بعزال العروسه طبل وزمر وازعاج وبعد شهر تلاقى العفش أمام الاقسام ده المثل بيقول دارى على شمعتك تضيء وا طبعن من العادات والتقاليد الفاشله فى مجتمعنا في نقل عفش العروسه الى بيت العريس
    يعنى ايه عشان انقل عفش بنتى لازم اجيب 50 عربيه لنقل العفش وممكن 2 من العربيات دي يكفوا الموضوع كله
    يعنى ايه عشان انقل عفش بنتى لازم الف البلد كلها عشان الكل يشوف انا جايب ايه لبنتى مع ان بيت العريس فى الشارع اللى جنبنا …
    وطبعا لازم ال دى جى عشان الفرحه تكمل وطابور العربيات يقف كل شويه عشان الشباب الجميل اللى ربنا هينصر بيه الامه يرقص شويه بالسنج والمطاوى ..
    طبعا دا غير ان الناس كلها بتبص على عفش بنتك والناس الفقيره تكسر قلوبهم والبنت الفقيره تكسر قلبها لانها مش هتقدر تجيب زى ما حضرتك جبت لبنتك ..
    على فكره اغلب هذه الا فشخانات لا تستمر فتره طويله الا ويحدث خلافات ومشاكل وممكن يصل للطلاق كمان الكل باصصلك فى عفشك وبيحسدك حبيبى وعايز تستمر ؟؟
    بتزعج الناس .. بتزعج المريض .. بتكسر قلوب الاباء والامهات الغير قادرين . ارحموا أنفسكم
    ارحموا من فى الأرض يرحمك من فى السماء

    نقل عفش

    0 تعليق

    اترك تعليق

    Call Now